Starten på alt

Det som startet alt.

Jeg var russ i 2015 og var på russebuss med en hel haug med andre jenter som både er nære venninner og noen som jeg ikke kjente så godt i starten. Vi jobbet masse dugnader og gjorde alt klart til russetiden. Jeg gledet meg så sinnsykt masse til tiden skulle starte og russedressen skulle på. På den tiden så var jo det som var det viktigste for alle som er russ. Vi gleder jo oss så enormt mye til russetiden. Det er jo en stor og lang fest som avslutter vår lange skolegang.

Kickoff til russetiden var jo Tryvann, jeg skulle dit med russebussen natt til 1mai. Bussen var stappfull og vi kjørte til Tryvann. Bussen ble parkert lengre ned for Tryvann så vi måtte gå opp til plassen. Jeg skulle ikke drikke så mye den kvelden, fordi jeg skulle på jobb dagen etterpå. Når jeg kom til plassen så var det fult av masse andre russ, det var lys og musikk. Stemningen var god! Jeg følte alt blodet varmet inni meg fordi jeg gledet meg så masse. Nå startet jo virkelig russetiden!

Kvelden gikk unna, folk ble fullere og fullere, stemningen var på topp! Kroppen min begynte å bli sliten og trøtt. Kvelden blir litt tyngre hvis jeg ikke hadde drukket, så merket at klokken begynte å bli mye. Derfor sa jeg ifra til noen av jentene at jeg skulle trekke meg unna for å finne noen som kunne kjøre meg hjem. Jeg satte meg på toppen av en steintrapp der det var litt mer roligere. Bare et par minutter etter jeg hadde satt meg så kjente jeg plutselig to hender som tok tak rundt halsen min og dro meg bakover. Jeg klarte ikke se noe særlig fordi det var mørkt der og jeg ble jo så sjokkert, skjønte jo ikke hva som skjedde. Plutselig ble klærne mine revet av og jeg lå der naken. Jeg ser tre skikkelser. Tre gutter som jeg ikke kjenner. Hvem er disse?

Så starter det hele, alles værste mareritt. De begynner å utføre forskjellige seksuelle handlinger på meg. (trenger ikke gå inn i detaljer) Men de handlingen de utføre var alt fra oralsex, fingring og beføling. Aldri en penetrering. Mens alt dette pågår så hører jeg festen der nede som bare fortsetter. Akkurat som ingen ser meg. Verden bare fortsetter mens jeg ligger der og frykter for livet mitt. Jeg kjemper ikke imot. De snakker lite sammen, de sier bare korte setninger til hverandre. Akkurat som om de har planlagt denne handling. Det virket så kontrollert og de visste hva de skulle gjøre.

Etter en stund så forsvinner de, de bare går. Lar meg ligge igjen som søppel. Jeg blir liggende, naken.. Etter en liten stund kler jeg på meg og går ned mot toalettene. Helt fortumlet og aner egentlig nesten ikke hva som har skjedd. Kroppen er sår og vond. Det verker i kroppen. Når jeg endelig får tomlet meg ned til toalettene kommer en vakt bort til meg. Han spør om jeg er full? Jeg får ikke frem et svar. Etter et par sekunder kommer en ambulanse arbeider bort til meg og spør om noen har vært slem mot meg. Jeg nikker er kort ja. Så blir det hele satt i gang! Jeg får hjelp. Den hjelpen jeg trenger.


Dette var kort en liten historie om hva som skjedde med meg. Det kommer etterhvert flere innlegg videre om dette temat og hva som skjer videre.
Så følg med videre.

-Tiril

Bilde fra russetiden.

Kommentarer

Populære innlegg