Om meg

Hei hei!

Jeg heter Tiril Steinbakk og er 22 år. Bor i Drammen med sønnen min på 2 år. Jeg vil bruke denne bloggen for å kunne dele mine tanker og følelser rundt to livskriser jeg har vært igjennom. Jeg håper at dette kan kanskje hjelpe noen, jeg vil skape mer åpenhet rundt disse temaene ,og ønsker å vise at det finnes hjelp der ute. Det er ingen skam over noen ting. Jeg vil ha mer fokus og oppmerksomhet rundt disse temaene.

Jeg opplevde en voldtekt i russetiden 2015, 3 gutter var dette. Jeg kommer til å skrive et innlegg nærmere om denne hendelsen.

Sommeren 2017 ble jeg alenemor til sønnen min Matheo.

Våren 2018 fikk jeg påvist livmorhalskreft, som gjorde at jeg måtte igjennom en lang og kraftig behandling. Dette kommer det også et eget innlegg om.

Disse to temaene vil jeg bringe mer lys over og vise dere at det er ingen skam om noen av dere har opplevd dette. Men husk: alt jeg skriver her er jo av egne erfaringer. Så jeg har ingen kompetanse innen for disse tingene. Men jeg skriver om hvordan mine tanker, følelser og min opplevelse rundt dette. Gjerne kommenter eller send meg en mail hvis dere lurer på noe eller bare vil prate.

-Tiril

Kommentarer

Populære innlegg